THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

αυτό δεν είναι ποίηση, μόνο νιτρογλυκερινική κραυγή ενός ξωτικού

Ναι, μετά από καιρό επιστρέφω με ένα ακόμη ασυνάρτητο κείμενο.
Και ναι, μετά από καιρό, τις κραυγαλέες μου βλακείες αποκήρυξα σιωπηλά.
Και για να υποστηρίξω το παρελθόν μου είμαι ικανή ν'αλλάξω την ιστορία.
Και δε σας κοροιδεύω, αλλα είμαι ικανή να τα βάλω ακόμη και με τη φύση αν δεν ανταποκρίνεται στις αισθητικές μου απόψεις.
Λυπάμαι πολύ αλλά διαψεύδω τις ελπίδες σας εδώ και τώρα.
Μερικά λάθη είναι πια λάθη, μα έχει κι άλλα που εξακολουθούν να είναι προσφορά.
Γι'αυτό σας ρίχνω λάσπη και κοροιδεύω τη μαυρίλα σας.
Σας λείπει βασικά η στενή επαφή με την επιφάνεια της γης και η συλλογικότητα.
Προδοτικά εγκαταλείπετε το πιο χαλασμένο κομμάτι του κόσμου σας.
Ομολογουμένως, από καλλιτεχνική άποψη, μέχρι που αγγίζετε συναισθήματα σχεδόν ανθρώπινα.
Αλλά στην πλειοψηφία σας έχετε περισσότερο τάσεις που φανερώνουν παρακμή, καμιά φορά μάλιστα φτάνουν στα όρια της απόλυτης αφαίρεσης.
Παίρνετε για σκιές τις απλές αποχρώσεις, για φανταστείτε τι φρίκη.
Είμαι αισιόδοξη παρόλ'αυτά.
Πιστεύω πως τα πράματα δεν είναι τόσο άσχημα για να μη μπορείτε να λέτε στους ανθρώπους την αλήθεια.
Απροπό, τα μεγάλα λόγια έχουν ένα καλό: μπορεί να κρυφτεί πίσω τους ένας μικρός άνθρωπος.
Εμένα βασικά μ'ενδιαφέρουν τα ελαφρά αναγνώσματα, μην κοιτάτε τώρα.
Μια μέρα μου 'ρθε η όρεξη να ζωγραφίσω τη νύχτα. Πήρα ένα άσπρο κραγιόνι, ένα κομμάτι χαρτί και άρχισα να ζωγραφίζω. Πάνω στην ώρα ήρθε ο Εφιάλτης και με ρώτησε τι φτιάχνω. ''Ζωγραφίζω τη νύχτα'', του αποκρίθηκα. Με κορόιδεψε. ''Άσπρη νύχτα, που ακούστηκε;''. Μου κακοφάνηκε. 
"Μη σκας, υπάρχουν και χειρότερα'', μούγκρισε κάτω απ' το παράθυρό μου μια αγελάδα, και πάνω στη σόμπα έβρασε και χύθηκε ο καφές.
Νευρίασα, άρπαξα τον καφέ και τον έχυσα πάνω στη ζωγραφισμένη νύχτα. Ο γείτονας πήρε την αγελάδα του κι έφυγε, κι ο Εφιάλτης με χτύπησε στην πλάτη: ''Τα βλέπεις, τώρα είναι άλλο πράμα, τώρα είναι νύχτα πραγματική. Μοσχοβολάει κιόλας. Αυτό θα πει ρεαλισμός'', είπε κι έφυγε. 
Δεν ξέρω ακριβώς τι θα πει ρεαλισμός, μα κείνο που ξέρω είναι πως τα λόγια του δεν με ευχαρίστησαν. Γιατί η μαύρη η νύχτα, η θεοσκότεινη, δεν μ'αρέσει καθόλου.
Καμιά φορά η ίδια η αλήθεια λέει, αλήθεια δεν υπάρχει. Έτσι, από φρονιμάδα.
Η μάσκα είναι το μόνο πρόσωπο που διαλέγετε μοναχοί σας. 
Έχετε τόσο πολλή συνείδηση που χωρίς κόπο, πουλάτε μπόλικη.
Και μη φοβάστε, αφού δεν έχετε αξία, δεν κινδυνεύετε τουλάχιστον να υποτιμηθείτε.

Ω αστερόεν ηλεκτροσόκ του ελέους ο αιώνιος πόλεμος ξεκίνησε.

13 comments:

Ανώνυμος είπε...

HUG!

Ανώνυμος είπε...

just keep writing your stuff don't kick it from your head, you know you can do that. ;)
μ'αρέσει πολύ, βλέπω σοφία καινούρια, σοφία ανανεωμένη, σοφία με πυγμή και τσαμπουκά, σοφία με γνώση και σοφία να καθηλώνει με το λόγο της όπως παντα.
τα ονόματα περιττεύουν πιστεύω;)

porcelain είπε...

ξερεις οτι η γνωμη σου ειναι απο τις πιο σημαντικες..:) και ονοματα στην περιπτωση μας φυσικα δε χρειαζονται:)

Ανώνυμος είπε...

Πολυ ομορφο...never had a doubt. Somewheree, over the rainbow.. <3 will to death

μαρουλι.. είπε...

Και για να υποστηρίξω το παρελθόν μου είμαι ικανή ν'αλλάξω την ιστορία.

μπράβο!

Iris.Mindori είπε...

τουλαχιστον εσυ εχεις ακομα το θαρρος να γραψεις για το πριν και το μετα με λογια ρεαλιστικά, οποιοδήποτε χρώμα κι αν έχουν οι νυχτες σου.
τα υπολοιπα απο κοντα =Ρ

ODNA είπε...

They beat the pain
They sing in the rain
Endless and formless
They fly to the end
And back to the
Beginning again
Have you put them aside
Your crazy thoughts and dreams
No they're a part of me

porcelain είπε...

μαρουλι.. ευχαριστώ πολύ:) είσαι η πρώτη που παρατήρησε το πιο δυνατό κομμάτι του κειμένου:)

Iris.Mindori love you! τα υπόλοιπα αύριο:)

ODNA ♥ μόνο.. ξέρεις εσύ

Όχι είπε...

"Και για να υποστηρίξω το παρελθόν μου είμαι ικανή ν'αλλάξω την ιστορία."

ρε γαμώτο αυτό εγώ το κάνω ανάποδα.Δηλαδή για να μη σκάω για το παρελθόν μου,για να μου αποδείξω ότι ε δεν ήταν και τίποτα...τότε αλλάζω την ιστορία.Το δικό σου μαγκιά,το δικό μου δειλία.

porcelain είπε...

the other lover πιο πολυ το λεω για να το πιστεψω κι εγω η ιδια.. μαγκια, αλλα απ'αυτες που τις λες και τις ξαναλες στον εαυτο σου με την ελπιδα να αλλαξεις κοσμοθεωρια..

Vass είπε...

προσωπικά το πήρα και μου άρεσε.

porcelain είπε...

μεγαλη μου τιμη βασιλη:)

Ανώνυμος είπε...

Δεν Υπαρχεις